Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
260

Over mij

Ik ben Sanne van Vliet, 24 jaar. Ik heb in november mijn eigen appartementje gekocht en woon daar sinds februari 2016. Samen met mijn lieve familie en vrienden hebben we er mijn eigen plekje van gemaakt!

Vanaf 1 november ga ik een nieuwe uitdaging tegemoet na 2 jaar bij de Rabobank gewerkt te hebben. Ik ben gevraagd om bij Hoogenraad Verzekeringen te komen werken als commerciële binnendienst medewerkster. Voor die tijd ga ik een mooie reis maken in Thailand en Laos.

Over mijn reis

Half september vertrek ik voor ruim 5 weken naar Thailand. Ik ga voor het eerst in mijn eentje reizen, dan ook nog voor het eerst buiten Europa en ja, dan gelijk voor 5 weken! Het is een hele stap! Vooral omdat niemand dit verwacht, ikzelf eigenlijk ook niet! Omdat ik half augustus al stop bij de Rabobank en ik 1 november pas begin bij Hoogenraad Verzekeringen, heeft mijn nieuwe werkgever me op het idee gebracht om te gaan reizen! Vorig jaar zou ik dit nooit gedaan hebben, maar omdat ik nu op mezelf woon, en daardoor een stuk zelfstandiger ben geworden, heb ik deze stap toch genomen en heb ik mijn tickets gekocht! Ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan mijn reisverhalen, foto's en video's!

Bezochte landen

Ik heb 3 landen (2%) bezocht: