De voorbereidingen

25 juli 2016 - Zoetermeer, Nederland

Over precies 8 weken ben ik (hopelijk) net aangekomen in mijn hotel. De eerste nacht heb ik geboekt in Hotel De Moc in Bangkok. Om even bij te komen van de reis en de indrukken.

Ik heb dus nog ruim de tijd om alles te regelen. Ik ben al een heel eind. Vorige week heb ik mijn vaccinaties gehaald die aanbevolen zijn voor Thailand en Laos. Ook worden mijn malariapillen opgestuurd. Helemaal niet aan gedacht dat ik zo ziek kon worden van de vaccinaties maar die woensdag op donderdagnacht hakte er behoorlijk in! Ook kon ik mijn arm amper bewegen, zoveel spierpijn. Dat is lang geleden zeg. Maar goed. Ook weer gehad.

Verder ben ik op zoek naar een goede backpack die lekker zit en die een frontloader heeft. Gehoord dat dat erg prettig is en daarmee niet je hele backpack overhoop hoeft te halen.

Nu moet ik nog even kijken hoe het zit met een visum voor Thailand en Laos, aangezien ik langer dan 30 dagen ga reizen. Van de week maar even bellen daarvoor.

Ik ben nu de groepen op facebook aan het volgen voor leuke tips en weetjes van Thailand! Het komt steeds dichterbij en vind het wel heel erg spannend! Maar.... ik heb er ontzettend veel zin in en kan niet wachten tot ik heerlijk op het strand van Koh Tao lig!

1. Helene:
    6 september 2016
    Super Sanne, Heel veel succes met je voorbereidingen en dan volop gaan genieten! Benieuwd naar verhalen en foto's.