Nog 12 dagen!!!

Hallo lieve allemaal,

Ondertussen zijn we nog maar een kleine twee weken verwijderd van mijn vertrek naar Thailand! Ik heb er echt ontzettend veel zin in maar vind het ook echt steeds spannender worden. Helemaal in mijn eentje, 5 weken lang!

Nouja, niet helemaal alleen. Ik heb namelijk op de facebookpagina 'Azie Backpackers' Sophie leren kennen. Een meisje van 21 jaar, net afgestudeerd en gaat in haar eentje voor !!!4 maanden!!! backpacken. Ze had een berichtje geplaatst en na heen en weer berichten blijkt dat we precies dezelfde vlucht naar Bangkok op 18 september hebben! Heel toevallig en wat nog toevalliger is, ze blijkt in Leidscheveen te wonen. Ondertussen hebben we al meerdere keren afgesproken en het klikt echt super goed! We hebben de eerste 1,5 week dezelfde route in gedachten en gaan dus samen vanuit Bangkok naar het noorden van Thailand. Daarna gaat zij terug naar het zuiden en ga ik naar Laos. Maar ik ben super blij dat ik voor de eerste week nu al een reismaatje heb!

Verder ben ik druk bezig met het inpakken van mijn backpack. Deze heb ik toch maar zelf gekocht. In de winkel heb ik er ongeveer 12 gepast waarvan er 4 zonder gewicht echt goed zaten. Toen gingen we ze vullen met gewichtzakjes, en vielen er weer 2 af. Uiteindelijk zat er één echt perfect! Bij de foto's zie je hoe groot hij is!

Ook heb ik afgelopen vrijdag een introductieduik gedaan samen met mijn moeder, zusje en nichtje. Ik ben heel blij dat ik dit hier in Nederland al een keer gedaan heb. Het was toch heel erg wennen toen ik voor het eerst onderwater ging met ademhalen. Na een paar keer rustig proberen ging het goed en kon ik lang onderwater blijven zonder in paniek te raken.

Het begint nu wel echt dit bij te komen... Super spannend! Jullie horen snel weer van mij. Ik denk als ik op Schiphol ben!

Liefs!

1. Ingrid Verhoek:
    6 september 2016
    Spannend hoor Sanne masr wat leuk dat je de eerste week gezelschap hebt. Kan je ff wennen. Ben erg benieuwd nasr je reisverslagen.
  2. Sjaan van Wissen:
    6 september 2016
    Super stoer van je. Leuk om je zo te volgen wens je een toffe reis en geniet ervan Xx
  3. Corry:
    6 september 2016
    Leuk, al die voorbereidingen. Ik hoop alleen dat jouw rug het gewicht aankan.
  4. Mieke Remmerswal:
    6 september 2016
    Wat leuk je eerste berichtje te lezen en super dat je voor de eerste 1,5 een reismaatje hebt dat maakt het wel allemaal wat makkelijker bij zo'n spannende start Dat ze dan ook nog in Leidscheveen woont hoe is het mogelijk ;-). Heel veel plezier en ben benieuwd naar je ervaringen